Envisa färg

Envisa, envisa, envisa röda hårfärg. Det är nästan så att jag ångrar att jag färgade rött från första början. Jag har ju använt toning dessutom eftersom jag ville bli av med den efter X antal tvättar. Icke, färgade i Augusti och det verkar inte som den röda nyansen har några planer på att ge med sig alls. Så igår tänkte jag att "aaaah jag färgar över skiten". Valde en färg som heter Gyllne askblond eller något sånt. Den vart tydligen för ljus och det röda syns fortfarande igenom. Jag som inte ville färga det mörkare. Aja så nu får jag väl ha askblond med röd skiftning ett tag istället då. Annars får jag väl köra någon ljusare brun permanent färg men tänkte ju att toning är bättre för håret men blir ju bara besviken när den intensiva färgen försvinner och så släpper inte allt.
 
Jaja orkar inte bry mig mer i det just nu, får se ut som det gör helt enkelt. Är ingen total katastrof iallafall, då hade jag nog grinat för länge sedan. Tog bild i dagsljus när jag hämtade paket på posten tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0