Är jag bakis eller?

Lördag och jag känner mig bakis. Hur det har kunnat gå till kan man undra men tanke på att jag inte druckit en droppe alkohol på flera månader. Kan inte påstå att jag umgåtts med någon som druckit heller. Igår kom Gabi till mig med en godispåse och julmust light, tycker lighten är godare. Så vi gottade i oss den påsen och flaskan till ishockeyn medan vi hade våra skrattattacker. Sånna behövs emellanåt kan jag lova.
 
Så jag tror nog att vi var lite sockerhöga igår, med tanke på att jag heller inte fått i mig en gnutta socker på över 6 månader pga detoxen och så. Kanske är den effekten jag känner av idag när sockret sakta men säkert tar sig ut kroppen? Tror Gabi sagt några gånger att hon ofta känner sig bakis dagen efter hon ätit godis. Har inte reflekterat över det förr men nu måste jag ju det. Någon annan som varit med om samma sak?
 
Annars kan det vara dagens skitväder som spökar. Så gått och tråkigt att man kan kräkas. Fatta inte ens att det var morgon när jag vaknade lite efter 9. Ska väl iväg om ett tag och ha sushilunch med Emilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0