Seg söndag

Just nu är det formel 1 på tv, känner mig väl sisådär fokuserad faktiskt. Är helt inne i min ishockeybubbla. Men måste släppa den lite kanske, det är ju inte ishockey för svensk del förrän tisdag. Dock är Barcelona en sjukt tråkig bana att se racing från.

Jag ska tvätta senare. Hade tur att få en tid ikväll eftersom jag hade glömt bort att boka en så fick gå ner och göra det i fredags efter jobbet. Har en stor hög kläder som måste tvättas. Har inte så mycket kläder att välja på nu för tiden haha. Kan ju inte ta vadsomhelst när man jobbar på kontor.

Är även skitglad över att jag har fått biljetter till Sveriges kvartsfinal på torsdag. Den blir troligtvis mot Tjeckien. Men det ska bli sjukt skoj! Är ledig på fredagen med så blir nog bra.

Måste passa på att visa denna bild på Fredrik Wikingsson som jag hittade på aftonbladet. Han och Filip var i Globen för att ta bilder inför sin show. Förslåt men du ser lite gay ut alltså! hahaha

Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis till biljetterna, själv lyckades min kompis slarva bort dom. Det blir att titta hemma vid TV:n.

2012-05-28 @ 23:14:55
URL: http://watchitlive.se/web/Hem.aspx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0