Så fort allting går

Insåg igår att anledningen till att jag kände mig helt däckad i helgen måste ha varit pollen. Efter två svängar regn har det bara sagt poff. Jag är inte allergisk eller någonting men kan bli påverkad nån dag då allt slår ut på en gång, blir som en vägg. Har hört att det är flera som känner så, vill inte ens tänka på hur allergiker känner sig i dessa tider. Anledningen till att jag tänkte på det är att jag stod i mitt köksfönster igår och kollade in en igelkott som sprang på den lilla gräsplätten omgiven av små häckar. Den var väldigt söt men då insåg jag att den häcken inte var där med blad och allt innan helgen. Så ja det går skitfort nu. Väntar nu på träden som jag kommer att dokumentera noga ;)

Men nu är det dags för frulle och sen ta sig till jobbet. Vet inte riktigt vad denna dag har att erbjuda än mer än att jag ska fortsätta med det arbete jag gjorde igår, ha några möten och äntligen ha lite uppföljning med chefen. Känns som om jag lagt arbeten på hög som jag inte kan fortsätta med utan att hon kollar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0