Händer inte mycket

Konstigt nog händer det inte mycket på den fronten jag skulle behöva besked från. Men vet ni vad, på något sätt orkar jag inte bry mig. Blir visserligen irriterad på folk när de säger de ska höra av sig en viss dag men hör inte av sig på hela veckan. Ska det vara så svårt att ringa tillbaka även om man kanske inte har besked. Det känns även lite surt att det nu, när jag inte kan göra intresseanmälan, kommit upp en del lägenheter på Uppsalahems hemsida.

Så jag önskar mig att de kan snabba på lite. Får jag lägenheten och allt är grönt med att jag får hjälp med hela hyran så måste jag ju säga upp denna lägenhet 1 juni annars får jag dubbel hyra i juli. Det vill väl de liksom jag undvika om det går?!

Det är väl mina tankar just nu. Annars fokuserar jag på att göra ett bra jobb på Länsstyrelsen för att öka mina chanser att vara kvar men framförallt få bra referenser efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0