Utbildningsdag på UKK

Idag hade länsstyrelsens alla (nästan) arbetare utbildningsdag på UKK. Vi lyssnade först på en jättebra föreläsning av personligheter i en organisation och vilka förutsättningar det skapar. Efter det så hade vi övningar med diskussioner. Jag kände mig väldigt drivande och jag vet inte mycket om länsstyrelsen än hahaha. Men mitt gäng var lite tröga faktiskt =). Men det blev iallafall bra. Jag har fått en helt annan syn på hela organisationen. Inte bara positivt men ändå lärorikt för min del men det finns ju alltid saker i organisationer som folk är missnöjda med.

Vi bjöds på jättegod lunch i form av kyckling med en underbar sås samt sötpotatispuré till och lite krimskrams haha. Tyckte det var väldigt lyxigt iallafall. Eftermiddagen spenderades sedan med att sammanställa det som framkommit under dagen. Något som jag troligtvis spenderar mestadels av dagen imorgon med också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0