Torsdag 22a mars

Har fått inbjudan till att kolla på en lägenhet i Eriksberg på tisdag. Kan bli kul. Hade missat att ta bort intresseanmälningen igår när det var så mycket men det är lugnt. Kan ju alltid kolla och vem vet jag kanske fastnar för den? Annars är jag plats 8 så kanske inte blir någon panik. Största problemet för mig är egentligen att den ligger på våning 2. Jag har en fixidé om att jag vill bo högst upp för att jag hatar att ha folk över mig som går runt och klampar. Visserligen kanske husen i Eriksberg inte är lika lyhörd som i Salabackar. Det blir nog bra.

Nu ska jag iväg till moster och fixa naglarna, kanske kan få min andra moster att göra något åt ögonbrynen på en gång, det gör ju ganska snabbt. Sen hoppas jag att Anna kan hjälpa mig att färga min utväxt imorgon. Håret har växt så mycket att den börjar se förjävlig ut. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0