Söndag kväll, imorgon trainee

Sitter här ganska trött och sliten, mer än någonsin. Illa mår jag också, jäkla våfflor alltså. Magen är inte van med så mycket mjöl, mjölk och grädde på en gång. Eller något sånt. Börjar väl släppa men jag får panik när jag mår illa och det gör inte saken bättre.

Kan rapportera om att jag inte fick någon ny säng idag för Jysk hade ingen inne så får se om det löser sig till nästa helg eller något sånt. Ska uppgradera till en bättre och hårdare säng, ben istället för medar också. Fick provligga sängen medan jag pratade med personalen, eller sängansvarige Stefan haha. Han fick mig verkligen att känna skillnaden mellan min nuvarande säng och den som jag borde ha. Det är jag tacksam för. Så var till att ta hem den gamla igen så länge.

Imorgon börjar praktiken, eller det är ju trainee även om jag säger praktik. Jag ska ju jobba och inte se hur de jobbar. Om man ska vara petig. Jag ska jobba och lära mig för att få erfarenhet. Jag längtar verkligen, så mycket kan jag iallafall säga just nu. Jag är redo för morgondagen. Kan tänka mig att jag kommer vara helt borta i skallen imorgon eftermiddag hahaha.

I vilket fall som helst har det varit en underbar helg, inte så mycket vila men full rulle. Fick även håret klippt och färgat igår så det är skönt att slippa gå runt med utväxt. Jag skiter i hur inne det är, jag tycker det är skitfult! Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0