Praktiken är klar

Jag har fått klartecken att Länsstyrelsen vill att jag ska vara trainee hos dem i 6 månader!! Känns hur bra som helst och jag vill verkligen vara där. Så nu återstår det att se när jag får börja. Verkar som att jag kan tvingas till att köra Academucums 2 veckors teori på Uppsala universitet först. Något som jag tycker är väldigt onödigt då det är ämnen som jag läst i 4 års tid samt att vi ska ha en bok som jag haft som kursbok en gång i tiden. Men om det är det som krävs så får jag väl bita ihop och läsa skiten i 2 veckor, hur avancerad kan tentan vara på slutet? Mena det är ju ändå 2 veckor vi har på oss. Jag orkar inte tjaffsa längre jag vill bara komma ut och lära mig, men typ jobba för det är ju det det blir. Jobba fast utan att få betalt i pengar men i kunskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0