Mår inte så bra fysiskt

Just nu känner jag mig inte helt på topp. Hade en väldigt läskig upplevelse i badrummet nyss. Bidragande faktor är med stor sannolikhet dieten. Så jag har bestämt mig för att börja upptrappning idag, 2 dagar tidigare än planerat. Min hälsa är inte värd några hekton till. Jag kanske ska inse att det inte finns så mycket fett kvar att förbränna på min kropp. Efter att ha gått ner totalt ca 20 kilo så finns det ju lite överbliven hud här och där, speciellt på lår och mage. Det går inte att fettförbränna bort även om man tror det. Sen kanske jag ska acceptera att jag aldrig föddes med en kropp som en dag skulle tillhöra en highfashion modell.

Så jag måste skärpa till mig nu alltså!

Kommentarer
Postat av: Samira

Fin blogg :)

2012-03-16 @ 10:31:05
URL: http://nattstad.se/samiramaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0