Måndag 26 Mars

Jag sitter just nu och äter frukost och kollat på The voice med ett öga typ. Känner mig förvånansvärt pigg och ser fram emot dagen. Verkar som att förkylningen håller på att ge med sig litegrann. vilket jag uppskattar. Det är dags att dra till bussen om ca 40 minuter så har gott om tid på mig fortfarande. Ogillar de dagar då jag måste duscha på morgonen men så är det ju med mitt hår och ingenting jag kan bestämma.

Sen så sitter jag och funderar lite över dagens väder och vad jag ska ha på mig. Det är kallt nu men ska ju bli skönare under dagen men vem vet när jag slutar idag ens så kanske är kallt då igen haha. Måste fixa matlåda, blir pizza som jag gjorde i fredags.

Nej nu har jag inte tid att sitta här. Det sista ska fixas, väskan ska packas osv. Återkommer kanske under dagen i form av mobilblogg annars hörs vi när jag kommer hem. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0