Lägenhetsvisning

Var på lägenhetsvisning i Eriksberg igår också. Därav var jag inte hemma så mycket. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om lägenheten. Det kändes lite som vanligt, stort och luftigt vardagsrum och sovrum men litet kök och badrum. Kanske bara är jag som föredrar större kök och mindre sovrum samt lite med space i badrummet. Det som var extra bra med den var iallafall att det fanns en typ klädkammare/förråd i lägeheten och balkongen var riktigt fin. Eriksberg är ett mysigt område.

Som det är nu har 2 st före mig tackat ja så jag behöver kanske inte oroa mig för att få den. Blir det någon till som också tackar ja så kan jag göra det bara för att inte säga nej. Kan ju komma lägenheter som jag verkligen inte vill ha och då kan jag behöva mitt nej-svar kvar.

Var och storhandlade lite med pappa också eftersom jag då hade tillgång till bil och bärhjälp. Min rygg/ben har blivit värre igen när jag tvingas röra mig med. Börjar bli riktigt trött på detta, vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0