Inte byggd för tidiga mornar

Alarmet ställt på kl 06 imorse. Det är inte riktigt min grej, men jag blev ju väckt av Tingeling 20 min innan alarmet och det var ännu mer störande. Jäkla katt, vi måste ändra dina vakentider tror jag haha. Eller större lägenhet så jag kan stänga dörren.

Om ca 1 timme ska jag vara på Uppsala konsert och kongress för att förbereda allt inför utbildningsdagen vi ska ha med Länsstyrelsen. Jag tror det kommer att bli väldigt lärorikt. För min del kommer det nog handla mycket om att lyssna och lära. Det är ju inte riktigt så att jag kan berätta om mina erfarenheter och vad jag tycker är bra eller dåligt efter 3 dagar!

Men ett möte med landshövdingen, som kanske blir min framtida högsta chef, för första gången ska bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0