Hoppas att jag får praktik snart

Får jag praktik får jag något att roa mig med. Att sitta hemma såhär börjar bli skittråkigt. Men fick det här mailet från min agent tidigare idag så är kanske på G iallafall! =)


Tänkte även passa på att berätta att jag går på diet igen. Största anledningen till det är att jag inte kan träna eller knappt ens gå promenader nu när min rygg/höft är som den är. Då kan jag lika gärna köra de sista kilona som jag vill ner och vila så jag blir bra någon gång. Kommer inte fokusera på viktnedgången i bloggen denna gång iallafall, kanske när jag är klar (känns lite tråkigt att missa påsken). Dock är det jävligt tråkigt på något sätt när man inte äter mat. Har inte upplevt det såhär förr men är väl att jag börjar bli så jäkla trött på att vara arbetslös. Men snart, snart blir det praktik! På ett eller annat sätt =). Förresten så kommer Gabi också köra dieten från imorgon. Ska bli intressant att se hur hon klarar det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo jag har hört att det ska finnas medicin mot ibs nu,tyvärr får jag inte ta det när jag är gravid. Mag problemen beror ju på ibs och känslig mage som blir tre gånger så mkt värre då man är gravid får tarmarna jobba så mkt mer..andra utan tidigare magproblem brukar få problem med tarmen när det är gravida men inte mkt men då en sån som.jag som redan hade problem innan då blir det inte bra;-)

2012-03-09 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0