God morgon

Det är fortfarande morgon en stund till enligt mig. Jag har varit uppe ganska länge redan och grejat med alla papper som ska skickas in idag så om jag har lite tur får jag pengar på fredag. Det behövs verkligen, känner mig superpank (finns det ordet ens? Annars uppfann jag det nu). Känner mig på bra humör idag i vilket fall som helst. Det är onsdag och inte många dagar kvar tills praktiken börjar. ÅÅÅH jag längtar, skulle hellre ta ett jobb men kanske kommer i slutändan iallafall om jag visar vad jag går för.

Ska snart iväg med mamma och mormor. Vi tänkte ta en sväng till Thuns. Jag behöver strumpor... igen. Vet inte vad jag gör med mina strumpor faktiskt. Det går bara hål på dem hela tiden. Aja, dags att käka och fixa till sig lite kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0