Det kommer bli en tidig helg!

Jag är helt lyrisk just nu. Det som jag längtat efter sedan i mitten av november är nu tillbaka. Formel 1 säsongen börjar denna helg. Såklart start i Australien vilket innebär extremt tidig morgon hela helgen. Kanske lika bra att jag vänjer mig när praktiken börjar om lite mer än 1 vecka. Lär finnas tid till det eftersom det är Formel 1 igen redan nästa helg från Malaysia.

Mitt helgschema ser ungefär ut såhär:

Fredag:
02:30 - Träning 1
06:30 - Träning 2

Lördag:
04:00 - Träning 3
07:00 - Kval

Söndag:
06:30 - Uppsnack
07:00 - Race

I know det ser lite självdestruktivt ut när man inte måste upp den tiden för att jobba ;) Men en passion är en passion, right? Mena tänkt själva om det gällde en ridtävling, fotbollsmatch, ishockey osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0