Dags att jobba lite

När jag vaknade imorse kände jag mig bakis, av att inte ha gjort någonting. Jag och Gabi hade fredagsmys igår, kollade på The bodyguard och åt godis. Tror det är sant att man kan få bakissymtom av godis. Inte så att jag inte trott Gabi när hon sagt att hon känner så men har inte tänkt på det själv direkt. Men nu kanske jag har fått upp ögonen för varför jag känner mig så seg på morgonen efter jag ätit godis.

Just nu håller jag på att göra mig iordning för att åka ut till Lindsbro och hjälpa Malin skotta skit i hönshuset istället. Inget stort fan av fågelfän men det är jäkla skönt att komma ut. Detta är något jag saknar ibland med att han valt bort djur. Roligt att benämna mocka skit som kul men det är inte så jag menar riktigt. Antar det även är sällskapet och möjligheten att göra något annat än att bara sitta framför en dator eller tv.

Har varit duktig och diskat mitt berg av disk nyss. Lunchen är i magen och jag är redo att åka när nu pappa kommer med nyckeln till farmors bil. Jaja har man ingen egen bil så är det tur det finns andras att låna.

Förresten, det verkar finnas en förvirring över hur mitt hår är när jag inte gör något med det. Jag är ju självlockig men har ju märkt att jag har plattat hår på just de bilderna som kommer upp i bloggen eller är en del av designen haha. Så här är en bild på hur mitt hår ser ut när jag inte gjort något med det, inte ens haft grejs för lockarna i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0