Buzzar Lovefilm

Jag har kommit med i en kampanj hos Lovefilm där jag skall testa att hyra både film & tv-spel i två månader.

Hos lovefilm kan man välja att hyra filmer på DVD eller blu-ray men även Tv-serier. Har du PS3, Xbox 360 eller wii kan du även hyra spel istället för att köpa massa dyra som man kanske varvar en gång sen ligger det och samlar damm.

Jag tycker det är ett mycket bra erbjudande, som jag kan dela med mig till just Dig. Om du också är intresserad av att i 2 månader GRATIS får hyra film och spel från Lovefilm? Lämna en kommentar med namn och email så jag kan kontakta dig.

Du kan även dela med dig av denna kampanj till dina vänner och bekanta. Då poängen med detta är att sprida budskapet vidare till de vi känner. Så vad väntar ni på?

Jag har redan börjat fylla i en lista på filmer som jag skulle vilja se som jag inte vill lägga pengar på att köpa!

Vill du läsa mer om Lovefilm, kika in här: http://www.lovefilm.se/welcome/home.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0