Beslutet är taget

Jag och Gabi har precis enats om att från söndag så struntar vi i dieten. Vi kanske helt enkelt ska acceptera att vi är som vi är eller ta det som det kommer. Jag har ju inte mycket över där jag vill vara men får väl acceptera att det är som det är. Mitt småätande som uppstått emellanåt sen jag blev arbetslös är ju pga tristess och med praktiken så kommer jag ha gott om saker att göra.

Någonstanns måste man sluta jämföra sig med andra och acceptera sig själv för den man är. Vissa är jättesmala och andra har kurvor så är det bara. Och jag är väl hellre vältränad med några kilon extra än fet och inte orkar göra ett dugg.

Så var det med den saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0