Mormors födelsedagspresent

Mormor fyllde år i torsdags. Nu är hon pensionär på riktigt! Så åkte till henne på middag direkt efter jobbet. Av oss alla fick hon en ny cykel. Mamma och Osama var och hämtade den efter middagen så det var bara att bygga ihop det sen. Säger ju att jag inte behöver någon karl som ska göra saker åt mig. Kan själv! Så byggde ihop cykeln med lite hjälp av Osama när jag behövde ett per extra händer.
 
Såklart fick mormor en matchande hjälm också, vi planerar dock att pimpa den lite. Oj vad vi skrattade kan jag säga. Men ung i sinnet ska man väl vara. Mormor blev iallafall jätteglad och nu återstår det att se hur mycket hon kommer cykla på den ;).
 
Det blev iallafall en invigning i kvällssolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0