Min galna midsommar

Var som sagt med släkten i Järlåsa året till ära och ja ingen släkt kan väl parta och hålla igång som vi gör. Vilket jäkla gäng alltså. Meeen jag älskar er allihop! Blir en favorit i repris på lördag när syster har studentfest. Behöver inte gå igenom alla detaljer kanske men det blev en aning mycket dricka för min del och ja jag var inte den enda kanske. Vissa droppade av tidigt medan vi tappra höll igång till 4 snåret. Då jag skulle cykla hem.
 
Tips från coachen. Cykla inte när du inte ser vägen framför dig eller på en mountainbike när du är van vid en gammal hederlig kärringcykel. Sträckan på ca 6 km tog nästan 2 timmar! Efter ett antal besök i diverse dikeskanter är jag blåslaget och uppkäkad av myggen. Bokstavligen, blåmärken och myggbett har jag gett upp att räkna. Meeen inte värre än så. Hade nog den trevligaste midsommaren på länge och tack till alla inblandade!
 
Lägger inte lite random bilder som jag hittade i min mobil, får fixa bilder av faster Åsa vid ett annat tillfälle.
 
Per Morbergs rosévin var riktigt gott till grillat!
 

Kommentarer
Postat av: gabi

mmmmm...vill också testa pers rosévin! :)

2012-06-24 @ 14:53:09
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0