Intervjuer

Har inte bloggat på några dagar. Har inte varit hemma eller så har jag varit upptagen med annat.

Kan ju börja med att säga att jag fått en helt del eget ansvar ppå "jobbet" nu. Har även börjat vara med och delta vid intervjuer, ja jag intervjuar också om jag vill in med någon fråga. Det känns väldigt bra faktiskt. Jag trivs så jävla bra att jag börjar få separationsångest redan och då är det ändå mer än 3 månader kvar men tiden går ju så jäkla snabbt. Måste ju utgå ifrån att när praktiken är slut så är min tid på Länsstyrelsen slut. Men jag vill gärna stanna om jag får. Jag känner att jag har mer av mig själv att ge och utvecklas inom.

Var på Eckerö igår, postar lite mer bilder och så senare. Ska snart iväg och luncha med Emilia och innan dess har jag lite pappersgöra att fixa som måste skickas in idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0