Dagarna går sjukt fort just nu

Jag hinner inte med någonting känns det som. Jobb och sen går jag hem, lagar mat och sover. Okej inte riktigt men det har varit avslutning på slottet i onsdags, var hos Emelie och kollade på fotboll i fredags och igår var jag knappt hemma heller.

Har haft massa intervjuer hela veckan. Det är skitkul och intressanta människor träffar man.


I fredags blev det vin med ost och kex hos Emelie framför fotbollen. Tråkigt att Sverige är ute, det var en bra match men vi hade inte marginalerna med oss helt enkelt.


Igår var jag ute i Järlåsa och käkade. Det bjöds på svärdfisk (ja ni läste rätt). Det var första gången kan jag säga. Jag skulle vilja beskriva det på följande sätt: konsistensen påminde om fläskkotlett men det smakade fisk. Sammanfattningsvis kanske inte det godaste jag ätit men tror det blev en liten krock i den nya upplevelsen så skulle testa igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0