Svårt att sova

Har en period just nu när jag har sjukt svårt att sova. Kan inte somna på kvällarna, vet inte riktigt om det är pga värken eller om det är något annat som spökar. Värk har jag iallafall just nu så det står härliga till. Börjar bli såååå trött på det här nu. Vad kan jag göra men än att vänta liksom? Om ca 1 månad kan jag ringa vårdgarantienheten för att söka vård någon annanstans, det är alltid något.

Skönt dock att jag jobbar två dagar till sen är jag ledig i lite över 2 veckor så kanske får bukt med sömnproblemen. Så länge jag har något att göra på jobbet så är det lugnt, det är att komma upp på morgonen som det är jobbigt å så vill det sig inte att sova. Ska väl hoppa i säng nu och hoppas att jag somnar innan 01.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0