Storytel

Tänkte berätta lite om Storytel som jag buzzar om just nu.

Det är ett sätt att streama ljudböcker i din smartphone eller i datorn om du föredrar att använda den. Personligen brukar jag inte lyssna på ljudböcker då jag föredrar att läsa men det finns ju de som inte gillar att läsa böcker eller av olika anledningar tycker att det är jobbigt. Då kan detta vara ett alternativ på tex. resande fot.

Jag lyssnar just nu på Skumtimmen av Johan Theorin, jag började läsa boken men har inte fått ro till att fortsätta. Jag har lyssnat på kontoret då jag jobbat med uppgifter som inte kräver lika mycket "tänkande". Har även lyssnat när jag legat ute på gräsmattan och solat.

Kan även tänka mig att det skulle fungera mycket bra för de som pendlar, då slipper man sitta med en bok när det är fullt med folk och så.

Just nu kan du få prova 1 ljudbok gratis, säg till så får du en kod av mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0