Sjukt trött på vädret

Antingen är det en jävla massa regn som kommer ner eller så är det ändå mulet. Speciellt frustrerande är det att de dagar det är sol när jag vaknar så blir det ändå mulet tills jag slutat jobba så kan inte utnyttja skiten. Får helt enkelt gå runt blek som ett lik hela sommaren. Det är verkligen skittråkigt att se ut så. Iofs har väl folk inte hunnit få sån jäkla bränna heller då det är samma för alla. Det suger!

Sen suger det också för att jag inte vet vad jag ska ha på mig på jobbet. Känns som om jag inte har tillräckligt med kläder men samtidigt så finns det inte mycket som jag vill köpa, eller så hittar jag inte det jag behöver. Underdelar är det som krisar mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0