En dag med kubb och kortspel

Dagen har känts som en evighet. Kanske för att jag och Emilia först satt och spelade kort ett bra tag. Tror bara det är Emilia som är road av finns i sjön, jag spelar det mest för att vara snäll ;). Sen blev det kubb när Anna kom. Hon blev i stort sätt tvingad att spela och ja det gick ju sådär. Första rundan vann jag när jag var själv och det gick ganska fort. Andra rundan tog dock evigheter, har lite svårt att säga om det var pga att jag och Anna körde ihop eller inte. Emilia hade också svårt att få ner sina. 2 på vardera sidor stod upp i evigheter och vi var hela tiden nära att ha ner dem. Det avslutades med glass och skitsnack. Nu har väl jag tänkt att dra ut till Lindsbro en sväng. Känner mig egentligen lite trött men orkar inte sitta hemma. Jag är en rastlös själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0