Börjar bli trött på svenska sommaren

Börjar bli riktigt trött på den här svenska sommaren, eller ska jag ens kalla det sommar. Antalet dagar som jag kunnat gå i shorts eller ja klänning kan jag räkna på en hand och det är inte mycket alls. Det har ju bara regnat och regnat och regnat. Tänkte gå ut och lägga mig på gräsmattan men det är ju kallt ute! 16 grader när solen skiner är inte helt ok. Sen att det är massa moln hjälper inte direkt heller. Så blir inte alls sugen på att gå ut överhuvudtaget. Det är i slutet av Juli och jag bara undrar vart i helvete är värmen?! Nu har jag semester och nu vill jag att den riktiga sommaren ska infinna sig. Sluta mesa liksom! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0