Morgontrött

Värsta vad jag blivit morgontrött på senare tid. Är det för att kroppen inser att det snart är slut med att ha sovmorgon varje dag? Nästa vecka börjar introduktionskursen på två veckor inför praktiken som inte är bestämt än eftersom vi får en agent efter dessa två veckor. Det är visserligen bara 3 tidiga mornar och 1 heldag nästa vecka men det kan vara tillräckligt haha. Efter att ha haft Gabis dygnsrytm ett tag nu så har jag gått tillbaka till min egen även om jag försöker gå och lägga mig i tid. Sen har väl jul och nyår hjälpt till att rubba litegrann.

Har skitsvårt att ta mig upp även om jag sovit alla timmar. Nu sitter jag och försöker piggna till medan jag ser en dokumentär om hur de byggde upp allt från landet till folket i Grekland på antiken. Intressanta grejer såhär på förmiddagen. Har iallafall fått frukost i magen nu.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Såg att du kommenterat på dennism att du använde betakaroten och att du tyckte det fungerade. Hur funkar det och var finns det? :) Jag är en obotlig blekfis xD och jag känner inte för att lägga massa pengar på solarium.

2012-01-05 @ 11:16:51
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: Men blir det bra resultat då? :) Kan man SE skillnad eller det är bara en ytterst liten förändring?



Tack, ska kolla in!

2012-01-05 @ 14:04:57
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: Gött! Ska nog prova då! :)

2012-01-05 @ 14:14:16
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0