Inflyttningsfest och 25-årsfest

Det sägs att man mår som man förtjänar dagen efter. Då måste jag ha gjort något jävligt bra med tanke på att jag mår prima. Det känns inte alls som om jag var ut igår alls. Det är skönt!

Igår hade iaf Gabi inflyttningsfest och Emelie 25-årsfest. Det blev en kombo av det hela. Var kul att träffa vänner igen som jag inte träffat sedan jag flyttade från Örebro. Var även kul att träffa nya människor.

Men kan ju säga att det blir vita dagar resten av månaden för min del iallafall. Det har varit lite mycket nu med jul, nyår, bröllop och annan fest.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det Simon på första bilden från Örebro?

2012-01-15 @ 13:52:15
URL: http://svedman.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hehe världen är bra liten..det är min kusins bästa kompis

2012-01-15 @ 18:07:07
URL: http://svedman.blogspot.com
Postat av: Sandra

David Björk

2012-01-15 @ 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0