Goda nyheter

Fick precis ett samtal. Ett samtal som det känns som om jag väntat ett tag på. Jag ska iallafall på anställningsintervju på torsdag. Det för tjänsten HR-administratör på psykiatridivisionen på Akademiska sjukhuset. Ska jag vara helt ärlig så trivdes jag hur bra som helst i landstinget och akademiska som organisation. Det var en hemtrevlig miljö på något sätt även fast det är tuffa tider. Det är som att alla förstod att saker och ting måste göras tillsammans och de stöttade varandra när det behövdes. På så sätt blev det ett härligt gäng.

Så jag ser verkligen fram emot intervjun och jag ska göra mitt bästa. Jag vill ja det här jobbet, tjänsten är precis vad jag vill jobba med och förutom den ekonomiska krisen för akademiska så tror jag att det kommer bli bra. Inte illa pinkat heller att få arbeta i nya psykiatrins hus när det blir klart haha.

Firar detta med denna braiga låt! =) Så håller vi tummarna för att det går vägen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Å unerbart Emma! Håller tummar och tår för dig!

2012-01-23 @ 16:09:39
URL: http://frokenmansson.blogg.se/
Postat av: Isabel

Nej jag ahr inte sytt allt från start idag, har haft dem halvfärdiga så jag passade på och satte fart och sydde klart så jag kan starta nya projket!

2012-01-23 @ 19:38:50
URL: http://frokenmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0