God morgon

I know all är relativt. Jag hade faktiskt inte planerat att sova till 10 men det var uppenbarligen vad jag och min kropp behövde. Mena tiden för alla sovmornar börjar ju rinna ut. På ett bra sätt för jag vill ju komma iväg och ha praktik mer än något annat. Helst ett jobb på en gång men det verkar inte ske just nu.

Dagen ska spenderas med att skriva ihop en kortare presentation av mig själv, dvs vad jag gjort och vad jag kan samt vad jag vill. Ska även fortsätta reflektera och fylla i papper från veckan inför mötet med agenten nästa vecka. Tycker iallafall att mitt CV nu ser mycket bättre ut. Egentligen samma innehåll men annan layout. Sen är väl tanken att jag och mamma ska ta oss ut på landet. Få se om jag hinner hänga med lite djur idag iallafall. Annars brukar vi komma iväg så sent att det är kolsvart när vi är där. Inte kul att vara ute i ladugården då direkt haha. Först en liten frukost, måste trots allt äta lunch om någon timme iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0