God morgon igen då

Har sovit underbart gott inatt. Trots att jag kom isäng ganska sent så har jag sovit som en stock. Det var dessutom skönt att ligga kvar i sängen och dra sig i över 1 timme. Har ju inte bråttom till något så varför hoppa ur sängen =)

Har tänkt dra till gymmet snart och köra ett pass. Känns bättre så. Sen har jag skramlat ihop mina sista kontanter så jag kan ta mig ut på landet en sväng. Jag pallar inte att sitta inne i lägenheten en hel dag till då går jag bokstavligen i taket kan jag lova! Å andra sidan behöver jag inte pengar till något förrän på tisdag iallafall när jag ska till sjukgymnasten igen, och då får jag väl ta från mitt lilla sparkonto eftersom jag får tillbaka pengarna så det blir inget minus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0