Full rulle igen då

Dagens information inför introduktionen till praktiken var väl sådär. Det är jag och så är det 5 andra i medelåldern. Eller ja ena är nog strax över 30 men de andra är över 40 och lite till. Men men jag är ju inte där för att hänga med dem direkt. Så dagen gav väl inte så jättemycket. Imorgon så ska vi ha Workshop med CV och så intervju"träning". CV okej, men intervjuträning njaaa. Tycker inte att man kan träna inför en intervju på det sättet men men.

Efter det blev det iallafall en sväng till willys med mamma. Efter det gasade jag till Friskis och tränade lite. Sen var det att hämta mamma och köra henne så hon kunde köpa kebab. Direkt hem efter det och slänga in tvätten i maskinerna. Samtidigt så passade jag på att köra ett varv med dammsugaren och lagade mat så nu har jag matlåda tills imorgon. Kan inte minnas när jag hade matlåda sist hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0