Fan vad jag är bra

Nu har jag avklarat en dag av CV skrivande till att börja med. Jag ändrade inte mycke innehåll i mitt CV bara lite layout för att få det mer lättöverskådligt. Fick jättebra feedback på den så jag är glad. Fick även hjälpa några av de andra, tycker det är konstigt att de kommit så långt och inte ens kan skriva CV. Men men, jag ställde upp iallafall. Utbildarna var helt klart imponerade av mina CVkunskaper.

Sen handlade det om intervju. Både om hur man ska lyfta luren och ringa till en arbetsgivare före eller efter man skrickar/skickat in CV. Det var intressant och något jag inte riktigt tänkt på. Och allra sist hade vi inför anställningsintervjun och där var jag i mitt esse igen. Jag fick dessutom en hel del frågor från de andra i gruppen. Kändes skitbra att för en gångsskull vara lite i centrum hahahaha. Ingen jag gillar annars.

Så imorgon ska jag kolla över det vi gjort idag samt en annan uppgift vi fått. Mena annars är jag ju ledig. SOVMORGON!!! Tror jag ligger i sängen hela dagen förresten hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0