En lista

Hitta en lista hos http://egoinas.se/ som jag tyckte var lite rolig och jag hade inget bättre för mig så kände för att svara på den också. 

Hur gammal är du om fem år?
Men fyfaan 29 år (jag har ju inte fyllt än iår haha)

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Tingeling

Hur lång är du?
1,75 cm

Vilken är den senaste filmen du sett?
Old dogs med John Travolta och Robin Williams

Vem ringde du senast?
Mamma

Vem ringde dig senast?
Pappa

Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Men det var en jävel till att vara ihärdig!!"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på, oftast smsar jag först men ibland måste man ringa istället ;)

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
De har aldrig varit gifta.

När såg du senast din mamma?
Idag.

När vaknade du i dag?
Vid halv 9 när Tingeling väckte mig.

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hmm... Jobb förhoppningsvis, skulle vara fint att ha en egen lägenhet. Förhoppningsvis kanske man och barn också? hahaha

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
En artikel om en dvärg som "ollade" bilar i Stockholm. Ni hör ju själva!! hahaha

Hur stor är din säng?
Det är en 120 säng. Perfekt just nu haha.

Sover du med eller utan kläder på dig?
En stor t-shirt räcker =)

Vilka städer har du bott i?
Uppsala och Örebro.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota är skönast.

Är du social?
Det tycker jag! =)

Tycker du om kaffe?
Nej fy tusan.

Vad dricker du till frukost?
Oftast vatten bara men ibland te eller juice.

Sover du på någon särskild sida?
På mage faktiskt med armar och ben åt alla håll.

Kan du spela poker?
Nja, inte så bra tror jag. Skulle nog inte vinna mycket pengar.

Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte?!?!

Är du en beroendemänniska?
Det tror jag, jag är beroende av kontakt med andra människor.

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner och känner kanske är att ta i men en kompis kompis som jag träffat några gånger.

Vill du ha barn?
Ja =)

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej inte vad jag kan minnas.

Vad spenderar du helst pengar på?
Just nu har jag inte mycket pengar att spendera men annars läggs nog mycket på shopping!

Sover du med gosedjur?
Nee, jag har ju Tingeling =)

Flirtar du mycket?
Jagt vet inte, ibland kanske... omedvetet?? ;)

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, men det är väl en tidsfråga. Jäklar vad det är svårt att hålla 50 km/h på vissa vägar och i mormors bil. Det går av bara farten. Tror den kör av sig själv, tror inte polisen skulle acceptera den förklaringen dock hahaha.

Vilken var den senaste boken du läste?
Jag började faktiskt läsa Zlatans biografi men han inte klart eftersom jag var tvungen att lämna tillbaka den på bibblan. Var väl sån stor efterfrågan som gjorde att man bara fick låna den i några dagar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe pannkaka är det bästa som finns (just nu) ;-)

2012-01-17 @ 21:14:30
URL: http://svedman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0