Det var den dagen

Hade en lagom lång sovmorgon sen kom mostrarna hit. De är ju inte så tekniska så jag får hjälpa dem med hemsidan och sånt. Idag stod även fixa av hyreskontrakt på schemat. Men det är kul att hjälpa till, går ganska fort oftast. Roliga är att de har så mycket idéer och avslutar med "kan man göra så?". Det är väl lite mer som ska grejas med.

Sen var jag till sjukgymnasten igen. 3e gången på loppet av mindre än 2 veckor. Men nu dröjer det lite till nästa gång och jag har tid på mig att jobba igenom övningarna jag fått. Sen kollade jag på en film i brist på annat. Finns en del dötid varje dag och gissa om jag kollat på film hahaha.

Kom nyss hem från lite träning på Friskis med Gabi. Blev ett lagom långt pass. Nu håller jag på och värmer en bit pizza så ska jag se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0