Då är allt klart

Har skrivit upp ca 10 potentiella praktikplatser nu och det känns bra faktiskt. Jag har valt att lyfta möjligheten till erfarenhet istället för att faktiskt få jobb på arbetsplatsen. Kommer såklart jobba mot det men erfarenheten kommer vara den största vinsten i slutändan. Så hoppas jag även på att min agent och Academicum kanske har några förslag inom min bransch, det har ju jag ingen aning om än så länge.

Har även fixat med alla papper till soc som ska lämnas in imorgon. Hade tänkt göra det på måndag men så tänkte jag att de kanske behöver lite mer tid nu när jag har ett nytt dokument för bostadsbidrag. Sen ska jag ju ändå ner på stan imorgon så why not liksom. Känns lite bättre nu och jag har fått lite saker gjorda. Dock fortfarande inga jobb att söka, har inte kommit ut ett enda på arbetsförmedlingens hemsida idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0