Vårkänslor i kroppen?

Vaknade kl 8 idag av mig själv och jag var pigg. Vad handlar det om liksom? Fick iofs rusa på toa också annars hade det hänt en olycka ;) Inte helt accepterat när man är så gammal hahaha eller ung (?). Tvingade dock tillbaka mig i sängen till nyss. Tyckte det var lite väl tidigt! När man inte behöver som sagt, dagen blir ju bara längre.

Min höft känns för övrigt lite bättre varje dag. Trots lite oidentifierbar smärta lite då och då så är det väl okej. Jag vill iallafall inte grina av smärta och behöver inte ta smärtstillande för att ens kunna röra mig. Problemet med domningar i foten återstår men som sagt, tid hos sjukgymnasten på fredag.

Tror just därför att jag ska dra och träna idag. Om Thomas är frisk dvs annars får det vara. Måste även förbereda mig för vad jag ska säga och hur jag ska lägga fram mitt beslut angående praktiken till Ingemar som jag måste ringa. Väntar lite på att länsstyrelsen ska få chansen att ringa först så jag faktiskt vet att jag har en intervju inbokad.

Så ska jag tvätta, något som känns ganska onödigt just nu då jag knappt hunnit använda några kläder sedan förra veckan så kanske ska skita i det och boka om en tid till helgen då jag inte planerar att göra ett dugg faktiskt.

För sakens skull när jag ändå punktar upp det som händer. Näsan är fortfarande svullen men fick spritlappar av farmor så nu kan jag suga ur finnen på riktigt ;) Förkylningen är i stora helt borta då jag inte ens behöver använda mig av nässpray för att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0