Seg dag

Har varit en riktigt seg dag idag. Sov ganska länge för att jag för en gångsskull kunde sova. Den här jäkla smärtan som jag har i höften just nu är inte rolig. Tror jag ska ringa min sjukgymnast imorgon. Har fått riktiga smärtstillande på recept av mamma iaf så får som om det hjälper. Får väl gå och ha ont under dagen men vill kunna lindra den när jag ska sova.

Annars har jag laddat ner första säsongen av Legend of the seeker. Tycker den serien är skitbra men den gick så dåliga tider att jag inte såg den så ofta på tv. Vart lite sugen på att ladda ner Förhäxad men hitta inga bra. Så har jag gjort pannbiffar, de blev väldigt goda. Har så jäkla mycket köttfärs i frysen och kan inte äta bara köttfärssås heller. Måste dessutom tömma den lite om jag ska gå plats med cheesecaken till farmor till nästa helg.

Nu ser jag lite på så ska det låta, sen kanske lite mer legend of the seeker, lite fotboll eller reprisen av melodifestivalen. Jag får helt enkelt se. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0