Produktiv förmiddag

I brist på annat så har jag plockat och grejat här hemma på förmiddagen. Har samlat ihop all tvätt som legat lite här och där. Förstår inte att det ska vara så svårt för vissa plagg att hitta ner i tvättsäcken direkt ;). Men nu är det fixat. Har även tagit hand om disken som jag inte orkat göra något åt sedan i lördags, även det skönt för det ser mindre stökigt ut i köket. Passade även på att byta sängkläder. Tyckte det var dags, brukar ju byta varannan vecka sådär.

Förstår inte vad jag gjort under natten men bad hairday var ett faktum när jag klev upp så var bara att platta skiten hahaha. Men men så kan det vara ibland. Så nu kan jag gå ut och se ut som människa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0