Lepigen

Fick en fråga igår om vad jag tycker om Lepigen superstrong?

Har ätit det i snart 2 veckor och varken jag och min vän som började äta dem samtidigt har märkt någon skillnad. Jag tycker inte att jag känt mig piggare av att äta dem och det är definitivt inte mycket förändring på vågen. Jag har oftast ätit 1 tablett men nån gång när det varit ett hårdare träningspass som i söndags tog jag 2 men ingen större skillnad. Så följer man rekommendationerna på burken verkar det inte göra så stor skillnad men min kropp verkar inte veta var förbränningen är, knappt ens när man tvingar den till extrem lågkalorikost.

Så enligt kommentarerna när man köper lepigen superstrong verkar det endast fungera om man överdoserar som satan eller om man har bra ämnesomsättning redan från början. Mena jag träna 3-5 gånger i veckan samt att jag mellan det rör mig en hel del då jag är för snål för att ta bussen samt att jag inte äter så stora portioner.

Hoppas det gav någonting, det är min ärliga upplevelse iallafall. Ska ställa mig på vågen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du har inte gått ner ngt efter 2 veckor med Lepigen? men det kanske kickar igång snart..?

Tack för ditt ärliga svar iallafall!

2012-02-15 @ 21:24:50
Postat av: Sara

Ok intressant. Har själv läst på lite om lepigen och tycker det verkar intressant. Men måste nog fundera lite på om jag verkligen ska testa nu...

2012-02-19 @ 15:01:11
URL: http://www.lepigen-x.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0