Jag har nog satsat på fel yrke

Dagen har gått sjukt fort! Å andra sidan så låg jag kvar i sängen ganska länge (?), till 10. Fixade och åt frukost. Gick till friskis och tränade. Det var en sjukt, jävla jobbigt pass. Det klassas som medelpass på papper men jag har tränat tillräckligt mycket så jag kan säga att det är en helt del mer styrka i detta pass. Skönt men jag kände mig död efteråt och jag skulle gå hem. Träffade Emilia och lämnade hennes laddare, blev den del skitsnack också innan jag kunde bege mig hemåt. Snabbt i med mat, en dusch, sen vet jag inte vart tiden tog vägen.

Kollade lite på ishockeyn, såklart kicka vi finnarnas ass igen. Längtar redan till VM. Men längtar ännu mer tills Formel 1 säsongen börjar och gp2 såklart, här ska hejas på de svenskar som finns.

Var med pappa på Dragon Palace, med Mia och Gabi också. Sjukt gott, har velat ha kinamat skitlänge dock är inte min mage lika glad som jag var när jag stoppade i mig. Men jag kommer aldrig att tjäna på buffé så det är lugnt.

Sen har jag lekt datatekniker. Alltså jag valde helt fel yrke igen. Arbetar man med datorer finns det alltid något att göra. Nu var det min brors polare som behövde hjälp. Vet inte hur många datorer han köpt och pajat så han fått lämna tillbaka dem. Men nu kollade jag ut en bra till honom så fick han köpa den. Så har jag satt igång den och säkerhetskopierat systemet och lite sånt. Efter på listan ligger att fixa grafikkort till bror. Blir väl senare i veckan. Måste erkänna att jag blev sjukt sugen på att köpa en ny dator, min börjar som sagt få ett par år på natten och ett xxx antal hundra timmars trogen tjänst. Meeeen som allt annat lär det få vänta till jag får ett jobb om jag någonsin får det *rolleyes*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0