Idag bojkottar jag melodifestivalen

Det är okej att låtar är dåliga, det är okej att vissa rent av sugen för det finns alltid någon som gillar dem. Men ärligt, hur många bra låtar som vi faktiskt vill höra mer av har spelats i melodifestivalen iår? Jag tycker att det är ett skämt. Jag brukar kolla av tradition och att det kan underhållande men iår får jag inte ut något utav det hela. Hur blev det sååå dåligt? Hur kunde dessa låtar bli valda? Är det det bästa som fanns att välja på blir jag mörkrädd.

Ikväll bojkottar jag det helt enkelt. Jag vill inte ens spendera min lördag framför sörjan. Jag kan bara inte. Tycker vi ska göra svenska folket en tjänst och skicka Loreen på en gång. Gillar Dead by April men tror hon har större chans om det nu är det som räknas för det är det väl?

Så kvällen kommer spenderas på först resturang med Gabi och sen bio, Hamilton med henne och pappa. Kan ju iallafall inte bli sämre eller? Nej lite grekisk mat, kanske vin och biomys. Det är min melodi haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0