Usch för snöslask

Något jag ogillar lika mycket som regn är snöslask. Blir ju så jäkla blöt om fötterna och det spelar knappt någon roll alls vad man har på fötterna om det inte är gummistövlar. Det är lite kallt med gummistövlar just nu också. Tog en promenad in till stan och träffade Anna. Krävs lite uppdatering ibland om vad som händer och sker. Jobbande människor och sjukdom har ju gjort att vi inte hunnit ses på nån vecka. Men jäklar vilken uppdatering det blev. Såå lär leva ett tag till.
 
Nu hemma och ser hockey medan jag tvättar. Blir Hobbit på bio ikväll med, ska blir kul att äntligen se den. Har längtat sen de gjorde trilogin faktiskt! Vad jag hört av andra lär jag inte bli besviken heller. Peter Jackson kan han!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej! hur länge höll du på ,e lchf?vad åt du för fett?

2012-12-16 @ 16:48:07
URL: http://psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0