Typisk förkylning

Vaknade i lördags med ont i halsen och kastade i mig en baffucin, igår vaknade jag med nästäppa och direkt dit med nässprayen. Sen har jag fortsatt nysa och nysa. Undra hur många hjärnceller jag kan ha kvar efter igår och idag? Med tanke på att jag inte ens kom ihåg vilken tid jag hade tvättstugan så kanske det talar för att jag tappat en del. Inte så mycket täppt dock, behövde inte spray för att sova inatt men tog imorse bara för att. Eller behöver jag tillägga att jag typ sov 10 timmar? Så ja jag har nog drabbats av en förkylning trots allt även om den är ganska mild. Sms:a med Anna igår och hon ligger hemma i feber igen stackarn! Hoppas dock på att bli frisk innan helgen men till jul borde det ha lagt sig. Inte kul att festa till det på juldagen och inte kunna andas hahaha. Kan rekommendera dessa om man är förkyld dock, pappa tipsade om dem en gång när jag var förkyld och det blir faktiskt lättare att andas osv.
 
Annars blir ryggen bättre och bättre. Fortfarande öm såklart men det är inte konstigt, de har ändå varit in och grävt (eller vad de gjort). Har lite problem att böja mig ner fortfarande för då stramar det men blir nog bra det med till slut. Imorgon är det två veckor sedan, vart tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0