Tråkigare kan man inte ha det

Kan inte beskriva med ord hur uttråkad jag känner mig just nu. Det är precis samma sak när jag är sjuk, jag är inte tillräckligt dålig för att bli sängliggande men inte tillräckligt bra för att göra saker. Nu får jag inte bara åka iväg och göra saker säger farbror doktorn så då får man ju lyssna då jag är livrädd för att få tillbaka problemen.
 
Det finns inget roligt på tv. Ingen är typ hemma så jag kan tvinga hit dem och umgås med mig. Det är inte så skönt ute så känner inte för att gå ut en sväng. Eller jag skulle vilja gå en sväng till Willys och köpa något gott men vet inte om jag orkar det. Kan iofs gå ner till ICA men det blir ju lite dyrare att shoppa där, räcker med att jag tvingades handla där på dagen då jag behövde blåbärssoppa och mjölk.
 
Har försökt sova en sväng men lyckades inte, har precis kollat på hockey och det lämnade inte mycket till övers eller ja det var kul sålänge det varade. Nu behöver jag något nytt att roa mig med och det pronto. Därför tänkte jag att Willys och sen ner i sängen för att se Så mycket bättre vore perfekt. Kanske ska satsa på det ändå?
 
Har även satt upp min adventsljusstake och stjärna. Så nu har jag inte det att göra imorgon heller. Får roa mig med adventsfyrverkerier på slottet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0