Rejäl sovmorgon I like

Sitter just nu och äter brunch. Eftersom jag kom hem sent inatt unnade jag mig en rejäl sovmorgon. Mitt försök att vrida tillbaka dygnet går sådär kan jag säga. Eller problemet är vanligtvis inte att jag lägger mig försent utan snarare att jag inte vill vakna av mig själv och ställer jag alarmet är jag död och sover ändå 1 timme till.
 
Var ut på landet igår när ingen ändå var hemma eller frisk nog att hänga med mig. Gör inget iofs då vi hade riktigt trevligt. Var eldningsvakt och diskuterade dagens samhälle. Jag blir mörkrädd ibland när jag tänker på det. Undra vad folk ska hitta på nästa vecka? Ännu roligare (läs: intressant) är när diverse konstiga grupper ploppar upp på facebook hela tiden. Det går ju bara runt runt men folk får iallafall vädra sin åsiker än om alla inte är mkt att hänga i granen, ibland näst intill omogna som tusan.
 
Passade även på att gosa massor med mammakatt! Innan jag åkte hem till mig egen buse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0