Morgon hos jobbcoachen

Har kommit hem från jobbcoachen precis. Kände mig inte så pigg på att gå dit faktiskt efter att ha fått byta coach för tredje gången. Visst var hon trevlig och verkar vilja mitt bästa meeen, jag tycker fortfarande inte att jag fått någon hjälp och det sa jag till henne. Sen att jag missat 1 månad pga operation och sjukskrivning är en annan femma. Varför de envisas om att man ska komma dit och att det inte räcker med att ta det på telefon eller mail fattar jag inte. Nu ska hon iallafall försöka fixa så jag får förlängt 1 månad pga detta. Hoppas att det inte går, jag är trött på folk som ger förhoppningar och att det ska lösa sig och så hjälper de nada. Nej jag klarar mig själv. Punkt.
 
Fick dessutom reda på att min förra coach slutat och att han blev sjukskriven. Konstigt när man stressar och struntar i att äta lunch. Det kommer aldrig vara eller bli en hälsosam livstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0