Mitt 2012 i kortversion

Hittade denna listan i Marias blogg, tyckte det var lite roligt så jag kopierade frågorna därifrån.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Måste erkänna att det varit ett väldigt lugnt år men ja jag opererade mig ju får någon vecka sedan och jag har aldrig opererat mig förr så det borde väl räknas? Såg Lady Gaga och Swedish house mafia. Var även på Hockey-VM i Globen. Färgat håret rött och jag ångrar mig nästan för det vill inte gå ur helt.
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år?
Ja Sandra och en släkting fick häromdagen. =)

Dog någon som stod dig nära?
Nej, turligt nog inte.

Vilka länder besökte du?
Tyvärr inga, har fått hålla mig i Svea rike iår men nästa hoppas jag att det blir ändring på den saken.
 
Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Ett jobb och en inkomst. En lägenhet som jag inte bor i på obestämd framtid vore skönt.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Inget som sticker ut.

Vad var din största framgång 2012?
Att själv ha fixat 6 månaders trainee på Länsstyrelsen trots att jag hade en agent som skulle fixa det och sen ha utnyttjat tiden till fullo. Lärde mig massor och fick bra omdöme.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Diskbråck har pajat större delen av året.

Bästa köpet?
Biljetterna till Lady Gaga och Swedish house mafia. Det var definitivt årets upplevelser.

Vad spenderade du mest pengar på?
Detta år har det varit smärtstillande medicin helt klart hahaha. Annars är det väl mat! (så tråkigt har detta år varit).

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag blev bra efter operationen, inga komplikationer och kunde sluta med alla piller tidigt. Sen fick jag reda på att jag ska bli moster också. =)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Swedish house mafia - Don´t you worry child
Gareth Emery ft. Christina Novelli - Concrete angel
Ivi Adamou - La la love
Stiftelsen - Vart jag än går
Norlie & KKV - Där jag hänger min hatt

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Snarare arg, bitter och trött på livet. Men nu är jag glad igen och ser ljuset i tunneln.
 
Hur tillbringade du julen?
Först hos farfar och sen ut till släkten i Järlåsa.

Blev du kär i år?
Nja men lite småbetuttad i nån hockeyspelare kanske hahaha.

Läste du någon bra bok under 2012?
Angelologi - I ändlarnas tecken av Danielle Trussoni. Lite som Da vinci koden.
 
Favoritprogram på TV?
Så mycket bätte har varit bra. Annars kollar jag sällan på TV, vågar jag säga hockey? haha

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar antar jag... Hjälp med biljetten till Lady Gaga betydde mycket.

Något du önskade dig men inte fick?
Systemkamera.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Hade några polare över på fest.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett jobb.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Halt och lytt. Haha skämt å sido men detta år vill jag helst lämna bakom mig. Det jag ser är konstant smärta, pillerätande och kämpande för att visa vad jag går för ändå. Utan resultat som det känns.

Vad fick dig att må bra?
Att kunna åka ut till Lindsbro, till min andra familj på landet. De galna hockeykvällarna med Gabriella. Vi må vara galna men roligt har vi, mental ålder 15 emellanåt hahaha. De ljuspunkter med vänner och familj som man minns.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Några av kollegorna på Lst som jag fortfarande träffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0